صبور می مانم و ...
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : نادر
تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1391
نظرات

 

این بار وقتی همسایه ها برای عیادت پسر کشاورز آمدند,به او گفتند:

 

((چه آدم بد شانسی هستی!))

 

کشاورز باز جواب داد:

 

((شاید این بدشانسی بوده و شاید هم خوش شانسی,فقط خدا می داند.))

 

چند روز بعد سربازان ارتش به دهکده آمدند و همه جوانان را برای خدمت در جنگ

 

با خود بردند,به جز پسر کشاورز که پایش شکسته بود.

 

این بار مردم با خود گفتند:

 

((شاید این خوش شانسی بوده و شاید هم بدشانسی,فقط خدا می داند!))

.

.

.

خوب میدانم که میدانی جز رشته هایی که تو از آسمانت برایم میفرستی

 

به هیچ ریسمان دیگری نمیتوانم چنگ بیاندازم....

 

تنها به رسیمان تو چنگ می اندازم و میدانم که بی هوا رهایم نمیکنی

 

گیرم که من ازسر بچگی چشمانم را به نشان قهر از آسمانت گرفتم

 

و به زمین دوختم.

 

گیرم که من از سر بچگی گله کردم از تو :

 

((از چه آنجا که می باید حرف میزدم و بار این گناه نکرده را از دوش

 

بر میگرفتم دهانم را دوختی!؟ نفس هایم به شماره افتاد و سکوت کردم!؟))

 

گیرم که من از سر بچگی,شکستن دلم را به پای تو گذاشتم و اشک ریختم

 

و پا به زمین کوبیدم و فریاد زدم که تو باید خواسته ی دلم را اجابت کنی

 

و من غیر این را نمیخواهم .

 

آری تمام این کار ها را کرده ام و خوب میدانم خطای کودکانه ای بیش نبوده...و تو؛

 

باز هم مثل همیشه مهربان و صبور از آسمانت به من مینگری و

 

به بچگی هایم لبخند میزنی و رشته های لطفت را از من دریغ نمیکنی

 

خدایا؛ خدای مهربانم ؛ کمک کن دل بی قرار من آرام گیرد

 

کمک کن صبور باشم,کمک کن حکمتت را بپذیرم,درک کنم...

 

و بدانم مرا بر سر راهی میگذاری که حتی اگر دلم نخواهد بهترین راه من است,

 

و مرا تا قله های زندگی همراهی میکنی و دلم گرم باشد به بودنت خدایا؛

 

شاید این خوش شانسی باشد و شاید هم بد شانسی فقط تو میدانی،

 

و من هر آنچه را می خواهم که تو بخواهی.


تعداد بازدید از این مطلب: 406
موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نادر حیدرنژاد . 09113203206 . املاک حیدرنژاد . ویلا و مستغلات آمل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود