دلم تنگ است ...
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : نادر
تاریخ : چهار شنبه 11 مرداد 1391
نظرات

 

 دلم تنگ است ...

 دلم تنگ هوایی است پاک ...

 دلم تنگ آبی است زلال ...

 دلم تنگ خاکیست ناب ...

 دلم تنگ پرنده ای است خوش آواز ...

 دلم تنگ گرگانی است درنده ...

 دلم تنگ روباهی است مکار ...

 دلم تنگ است ...

 دلم تنگ هر چیزیست با اصل خویش ...

 دلم تنگ یک جرعه روراستی است ...

 دلم تنگ مردانگیست ، دلم تنگ حجب است ، حیاست ...

 دلم تنگ پاکی است ، تنگ انسانیت ، آدمیت ...

 دلم در عجب است ...

 در عجب انسان ها ...

 عجب کفتار ها ، کفتار هایی انسان نما ...

 دلم در عجب است ،

 که گرگان و درندگان و کفتار ها ، همه خفتند ،

 و انسان ها تازه بیدار،

 همچون گرگانی خمار ،

 همچون درندگانی بی افسار ،

 همچون روبهانی مکار ...

 در پی چیستند !؟

 واقعا این ها کیستند !؟

 انسان اند یا که حیوان اند !؟

 وز برای چه اینگونه حیران اند !؟

 دلم تنگ است ...

 دلم تنگ انسانیست با حجب وحیا ،

 بی چون و ریا ،

 اهل دل ، اهل صفا ، اهل عهد و اهل پیمان و خدا ...

 دلم در جستجوی آدم است ...

 آدمی از جنس خاک ،

 همچون آدم پاک پاک ،

 آدمی از دوز و از کینه جدا ،

 آدمی که حرف او باشد خدا ...

 ...

 دلم تنگ است ...                            4/5/91       15:00



تعداد بازدید از این مطلب: 414
موضوعات مرتبط: شعر و دل نوشته , , ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نادر حیدرنژاد . 09113203206 . املاک حیدرنژاد . ویلا و مستغلات آمل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود