چند سخن کوتاه از مردانی بزرگ ...
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : نادر
تاریخ : سه شنبه 14 شهريور 1391
نظرات

 

_ انسانها یگانه حیواناتی هستند که من از آنها سخت وحشت دارم. (برنارد شاو)

_ به من بگو برای چه شخصی احترام قائلی تا بگویم چگونه انسانی هستی. (کارلایل)

_ فحش دلیل آن کسانیست که حق ندارند. (روسو)

_ همیشه حق با کسی نیست که بهتر سخن میگوید. (مثل آفریقایی)

_ به ضرورت آمدم در این جهان به حیرت زیستم و به کراهت میروم. (افلاطون)

_ آدم بدبخت همه ابزار خوشبخت شدن را دارد به جز اراده.

_ به عقب نگاه نکنید چون ممکن است خوشبختی را که رو به سوی شما دارد

از دست بدهید.

_ دوست کسی هست که من میتوانم جلوی او با صدای بلند فکر کنم.

_ مرا کم دوست بدار اما طولانی. (کریستوفر مارلو)

_ خطا کردن یک کار انسانیست اما تکرارش کارحیوانی. (آناتول فرانس)

_ کسی که یک بار مرا فریب میدهد برای او ننگ است اما کسی که دو بار مرا

فریب میدهد برای من ننگ است.

_ ما کارهای احمقانه ای که در زندگی انجام میدهیم به نام تجربه به

رخ دیگران میکشیم.

_ نتیجه اراده ضعیف حرف است و نتیجه اراده قوی عمل.



تعداد بازدید از این مطلب: 481
موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نادر حیدرنژاد . 09113203206 . املاک حیدرنژاد . ویلا و مستغلات آمل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود